18 Μαρτίου 2012

● Τέλλος: Μας έβριζαν στη προθέρμανση!

 Μετά το τέλος του παιχνιδιού ανάμεσα στην Αναγέννηση Γιαννιτσών και στον Φωκικό, οι προπονητές των δύο ομάδων αλλά και ο Σάκης Τέλλος από πλευρά γηπεδούχων, έκαναν δηλώσεις!

 Σπύρος Μπαξεβάνος (Αν.Γιαννιτσών)«Χάσαμε από δικά μας λάθη. Ήμασταν άτυχοι, γιατί στο τέλος, στο 93' θα μπορούσαμε να ισοφαρίσουμε με το δοκάρι του Στεφανίδη. Είμαι ικανοποιημένος από τον τρόπο ανάπτυξης που είχαμε στο παιχνίδι. Για να επιτευχθεί ο στόχος της παραμονής χρειάζεται συνεχή προσπάθεια. Πρέπει πάση θυσία να νικήσουμε την Παρασκευή τον Ηρακλή Ψαχνών». Ο τεχνικός της Αναγέννησης απάντησε και στα δημοσιεύματα που έκαναν λόγο ότι το κλίμα γι' αυτόν στην ομάδα δεν είναι το καλύτερο δυνατό: «Είμαι στα Γιαννιτσά και θέλω να παραμείνω. Στεναχωριέμαι όταν κάποιοι στεναχωριούνται όποτε νικάει η ομάδα».

Σάκης Τέλλος
 Σάκης Τέλλος (Αρχηγός Αν.Γιαννιτσών): «Είναι λυπηρό να θέλουν ορισμένοι να χάσει η ομάδα. Είναι λυπηρό όσοι μας έβριζαν κατά τη διάρκεια της προθέρμανσης».

 Πέτρος Μίχος (Φωκικός): «Επρόκειτο για τη δυσκολότερη ομάδα που αντιμετωπίσαμε μέχρι στιγμής όσο είμαι στον πάγκο. Είμαι ευχαριστημένος από τους παίκτες μου γιατί αφομοίωσαν αυτά που τους εξήγησα στη θεωρία. Η νίκη αυτή ήταν πολύ σημαντική για την υπόθεση παραμονής και πιστεύω ότι θα μείνουμε στην κατηγορία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου