31 Μαρτίου 2012

● Στην Καλαμαριά ο Μπαξεβάνος!

 Όπως σας είχε ενημερώσει χθες το Giannitsa-fc.blogspot.com, ο Σπύρος Μπαξεβάνος ήταν πολύ κοντά στην ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας του Απόλλωνα Καλαμαριάς. Έτσι και έγινε... ο πρώην προπονητής της ομάδας μας, αφού συναντήθηκε με τον πρόεδρο των "κοκκινόμαυρων", Αχιλλέα Χαραλαμπίδη, συμφώνησε να μείνει στον πάγκο του Απόλλων μέχρι το καλοκαίρι, με την προοπτική ανανέωσης της συνεργασίας και για την επόμενη σεζόν.

 Μάλιστα έκανε και τις πρώτες του δηλώσεις, υποστηρίζοντας τα παρακάτω:
«Δεν μου αρέσουν τα λόγια αλλά τα έργα. Είμαι πολύ χαρούμενος που γύρισα στον Απόλλωνα. Γυρίζω σπίτι και τυπικά και ουσιαστικά. Έφυγα από τον Απόλλωνα μια αγωνιστική πριν από το ματς με τη Καλαμάτα και μετά έπεσε η ομάδα. Νιώθω ότι χρωστάω κάτι στην ομάδα. Ήρθε νομίζω το πλήρωμα του χρόνου για να το δώσω. Είναι υποχρέωση μου να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις για να ανεβάσουμε μαζί με τους ποδοσφαιριστές μου, την ομάδα στην Β Εθνική».

 Ο Μπαξεβάνος, που για πολλά χρόνια φόρεσε ως ποδοσφαιριστής τη φανέλα του Απόλλωνα, διατελώντας και αρχηγός του, θα κοουτσάρει για πρώτη φορά την Κυριακή την ομάδα του, στο εντός έδρας ματς με τον Αετό Σκύδρας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου