22 Ιανουαρίου 2012

● Συνέντευξη τύπου

Σπύρος Μπαξεβάνος(Αν.Γιαννιτσών):  «Παίξαμε απέναντι σε έναν καλό και αξιόλογο αντίπαλο, την Παναχαϊκή. Το παιχνίδι ήταν μοιρασμένο, στο β΄ μέρος ανεβάσαμε την απόδοσή μας.
Δικαιούμασταν τη νίκη, ωστόσο, χάσαμε στις λεπτομέρειες. Δείξαμε ότι είμαστε ικανοί απέναντι σε έναν πολύ ικανό αντίπαλο και είμαι πολύ υπερήφανος για τα παιδιά που τα έδωσαν όλα».

Βασίλης Βούζας(Παναχαϊκή): «Θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια στους παίκτες μου για την απόδοση που είχαν. Το παιχνίδι όπως φάνηκε θα κρινόταν στις λεπτομέρειες. Η Παναχαϊκή ήταν καλύτερη στο α’ μέρος ενώ στο β’ μέρος, δεχθήκαμε πίεση από τον αντίπαλο.
Το αποτέλεσμα είναι δίκαιο. Είμαι ικανοποιημένος από την ομάδα μου, που βελτιώνεται από παιχνίδι σε παιχνίδι. Η Αναγέννηση είναι ένας δύσκολος αντίπαλος και δικαιολόγησε την καλή βαθμολογική θέση που έχει αλλά και την καλή της πορεία».

Νίκος Βλασόπουλος (παίκτης Παναχαϊκής): «Θέλαμε να ξεκινήσουμε με θετικό αποτέλεσμα, έχοντας πλέον νέο προπονητή. Είναι θετικό το αποτέλεσμα, σε έναν πολύ κακό αγωνιστικό χώρο, όπως είναι τα περισσότερα στην Β’ Εθνική.
Θέλω να ευχαριστήσω τον προπονητή μου, που με εμπιστεύτηκε και με ανέχτηκε ποδοσφαιρικά. Πιστεύω λίγες ομάδες θα περάσουν από εδώ… Για μας στόχος παραμένει η είσοδος στην 6αδα».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου